Saturday, 4 December 2010

Award pengomen terhebat dari KizMyself


Award ni saya terima dari KizMyself.  Terima kasih banyak-banyak...  He! he!  Tak sangka boleh menang award ni.

 

1 - Minta tolong sket je..buat laa sket entry pasal award ni..siap dengan gambar award yang kat atas tu sekali...lepas tu klau nak simpan ke kat side bar korang pun boleh..simpan dalam hati pun boleh

OK DAH BUAT

2- Ada soalan gak ni..sebab saja nak tahu...Kenapa anda suka komen kat blog ni 

Saya komen ikut rasa hati..Kalau rasa nak komen, saya akan komen.  Kadang-kadang ada entry-entry tu saya baca jer tak komen.  Ikut mood la orang kata..

3 - Biasalah ..lepas tu korang tag laa kawan kawan korang seberapa ramai yang korang suka ( kawan2 yg    ada komen kat blog korang )

  1. THE LEKAT LEKIT STORY 
  2. geekz36 
  3. Sephi Sephia 
  4. ..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. 
  5. kenalinegaraku4u2c 
  6. S..U..D..@..I..S 
  7. Dea 
  8. azhar 
  9. Mata Hati 
  10. genuine1224 
Kepada rakan-rakan ku diatas, kamu adalah pemberi ulasan ku terbanyak buat masa ini.  Silalah ambik award di atas tanda terimakasih ku.  Nanti datang sini bagi komen lagi ya.

7 comments:

kenalinegaraku4u2c said...

Salam sejahtera..Waaahh,ada award ?Ni yg BES ni.Agaknya apadia awardnya ya ??

azhar said...

hehe...ada award,ok nanti sy ambik...

Mata Hati said...

terima kasih.. segan pulak nak amik sebab komen baru 3 kerat jer... :)

kiz said...

terima kasih...selamat berkenalan..huhuhu

Sephi Sephia said...

Salam

Pertama, minta maaf sebab lambat respons. Saya kekangan masa. Insya-Allah, saya luangkan masa menjawabnya. Terima kasih atas award diberi ^_^

Cempakamelati said...

Mata hati, kiz, Sephia : Sama-sama

genuine1224 said...

thanks..komen xdak la bnyk sgt,tp dpt award pulak...tenkiuu