Saturday, 13 November 2010

Award sebagai pengikut ke 200 Mohamad Nazri

Terima kasih diatas pemberian award yang cantik ini.  Saya suka sangat. 


Kadang kala, pemberian yang ikhlas menjadi penawar kepada kepenatan, pemberi semangat untuk trus berblog.  Hari ni aku kluar ikut suami ke Shah Alam kerana dia ada urusan disana.  Sementara dia dan kawannya melakukan tugas, aku bersama anakku yang baru berumur setahun lima bulan, Ain, shoping dan menghabiskan masa kira-kira 3 jam di Tesco Shah Alam.  

Seronok melayan  Ain di sana.  Ain ni suka susun barang-barang.  Kat tempat susu pekat manis, dia susun tin-tin susu, kat tempat pewangi dia susun pewangi....  Susun tinggi-tinggi.  Dia juga seronok membaca di bahagian buku (tengok gambar jer..he he).   Sambil membaca dia suka mengusik kanak-kanak lain kat bahagian tu.  

Setelah membaca, dia meneroka ke bahagian-bahagian lain Tesco tu....aku ikut jer dia dari belakang...bagi dia puas bermain...untuk menghabiskan masa sambil menunggu Ayah Ain selesai kerja.  Bila jumpa basikal, dia naik basikal dan ronda-ronda ngan basikal di sekitar Tesco tu. Macam-macam la aktiviti Ain kat sana. Di bahagian pakaian kami main sorok-sorok...dia menyorok dan saya cari.....

Dalam pukul 6.30 petang ayah ain pun datang.   Setelah membayar harga barangan, kami pun berangkat ke rumah.  Sampai rumah kira-kira pukul 7.00 malam.  Setelah memandikan Ain, setelah siap solat dan apa-apa yang patut, aku bukak blog ni......belek-belek blog, ternampak pesanan.....waaa aku dapat award......girang rasa hati, hilang skit rasa penat.   Terima kasih bebanyak kepada En. Nazri.


7 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tahniah yer

Shahrizah said...

Terima kasih

Nazri said...

sama-sama :)
thanks for like! hehe..

tahniah kerana menjadi member yg ke 200 :)

salam ukhuwah dan always keep in touch :)

Shahrizah said...

Insyaallah.

rogayah said...

cuti2 kena libur kan hati

geekz36 said...

bila la nak dapat reward ni

Mata Hati said...

award yang comel..:)